A bet-at-home a liga új főszponzora

  • 2020.04.21. 11:37
  • Fehérvárav19

A fogadóoldallal kötött együttműködés a 2020/2021-es szezontól indul, a felek hároméves megállapodást írtak alá. A ligamegjelenés teljes megújulása júniusra fejeződik be, ekkor jelentik be a pontvadászat új nevét és logóját is.

Az osztrák bázisú bajnokság névadó jogait megvásárló bet-at-home online fogadással és online játékokkal foglalkozik. A liga és a vállalat hároméves megállapodást kötöttek, mely opciót tartalmat további kétéves szponzorációra.

„A jégkorong a felhasználóink körében az egyik legnépszerűbb sportág. A bet-at-home-nál mi is rajongunk a jégkorongért, éppen ezért örömünkre szolgál, hogy nemzeti és nemzetközi szinten is szponzorrá léphetünk elő. Nagyon várom az együttműködést a nemzetközi jégkorongligával és meg vagyok győződve arról, hogy a csapatok a következő szezonban is gondoskodnak majd az izgalmakról” – mondta Alexander Aigner, a bet-at-home marketing- és PR-igazgatója.

Dr. Karl Safron ligaelnök az új névszponzorral sikeres együttműködést vetített elő. „Örülünk, hogy a bet-at-home személyében egy jó hírnévvel rendelkező nemzetközi fogadóoldalt sikerült megnyernünk főszponzornak. Most új időszámítás kezdődik, együtt pedig egy új, sikeres útra lépünk” – tette hozzá a sportvezető.

„Kihívásokkal teli szezon előtt állunk” – jelentette ki Christian Feichtinger, a liga ügyvezetője. „Az új főszponzorunk segítségével meggyőződésünk, hogy a koronavírus-járvány hatásai ellenére is tudjuk folytatni a munkát és szintet tudunk lépni. A hároméves szerződés közép- és hosszútávú célok ideális megvalósítását teszi lehetővé. Továbbá, a bet-at-home partnersége révén tovább erősíthetjük az online jelenlétünket is.”

A szponzoráció kapcsán Szélig Viktor, a Fehérvár AV19 SC general managere elmondta: fontos, hogy a liga ebben a nehézségekkel teli időszakban is pozitív képet mutasson magáról. „Természetesen nagyon örülünk, hogy a ligának új főszponzora van, és ezzel együtt annak is, hogy így összeállt a bajnokság jövő évi költségvetése, így pedig a Hydro Fehérvár AV19 is egy stabil gazdasági lábakon álló pontvadászathoz tartozhat. Szerencsére több cég is látott fantáziát az együttműködésben, ám sajnos a helyzetet nem könnyítette meg a mostani időszak. Tudjuk azonban, hogy – bár egyik klub élete sem könnyű jelenleg – a szervezet és a csapatok közösen és összefogva átlendülhetnek ezen a krízisen és szintet léphetnek a következő szezonban. A nemzetközi együttesek helyzete a szponzoráció tekintetében speciális, a bet-at-home ugyanakkor tisztában van azzal, hogy nem csak Magyarországon, de Csehországban és Olaszországban is más-más típusú megjelenésekre lesz szükség, ezzel kapcsolatosan még további egyeztetések várnak ránk” – tette hozzá a klubvezető.

A liga az új főszponzor megjelenésével arculati megújuláson is átesik. A folyamat júniusban zárul, ekkor mutatják be a liga új nevét, logóját és online megjelenését, amelyet egy osztrák partner segítségével hoznak létre.

A szponzorációs kérdések mellett zajlik a felkészülés a 2020/2021-es évadra is. A liga jelenlegi tizenegy csapatával együtt a szervezet a bajnokság indulásának lehetséges forgatókönyvein dolgozik. „Jelenleg az A-terven dolgozunk, ami szerint már szeptemberben rendezhetünk mérkőzéseket. Ettől függetlenül azonban tudjuk, hogy a mi helyzetünket - ahogy a többi nemzetközi ligáét is -,  az európai járványügyi viszonyok befolyásolják. Folyamatosan figyeljük a fejleményeket, alapos értékelés után pedig igyekszünk azokat az optimális döntéseket meghozni, amelyek az egész jégkorongos család érdekeit szolgálják és a lehető legkevesebb korlátozással járnak, ha egyáltalán szükség lesz ilyen intézkedésekre” – mondta Feichtinger.